Snel op weg

Veelgestelde vragen door klanten

We helpen je graag op weg! Bekijk hier de meest gestelde vragen door onze klanten. Staat jouw vraag of antwoord er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Hoe vraag ik het maken van beeldmateriaal aan?

Je kan al jouw verzoeken voor het laten maken van beeldmateriaal mailen naar content@uw-s.nl. Niet via telefoon of WhatsApp.

Zorg ervoor dat je duidelijk omschrijft wat je wilt laten maken en wat de looptijd is. Geef ook aan op welke schermen in je winkel je boodschap moet komen. Stuur de gewenste afbeeldingen of video's door in een zo hoog mogelijke kwaliteit. Vergeet niet de naam van je winkel te vermelden in je e-mail.

Hoe moet ik spullen aanleveren?

Lever plaatjes en video's van een zo hoog mogelijke kwaliteit aan. Stuur bij pdf's die beveiligd zijn het wachtwoord mee of zorg dat ze ontgrendeld zijn. Stuur lettertypes mee of vermeld welke lettertypes gebruikt worden. Geef duidelijk de teksten aan die je wilt communiceren in de video.

Is jouw bestand te groot om te e-mailen? Gebruik dan WeTransfer of Google Drive om je bestanden met ons te delen. We accepteren de volgende formaten: .jpg, .png, .eps, .ai, .psd, .pdf, .mp4

De resoluties van de schermen zijn: 1280x720 (Horizontaal en Videowall 4) 720x1280 (Verticaal) 2560x720 (Videowall 2).

Hoe snel wordt mijn verzoek opgepakt?

We streven ernaar om je verzoek in de week van de aanvraag te maken. Wil je er 100% zeker van zijn dat je verzoek op tijd op het scherm staat, stuur dan je verzoek ruim van te voren in. We behandelen alle aanvragen op volgorde van binnenkomst.

Let op! We hebben minimaal 2 werkdagen verwerkingstijd nodig.

Hoe vaak mag ik een verzoek doen?

Wij hanteren een fair use policy. Dat houdt in dat je in principe geen limiet hebt in het aantal verzoeken. Doe je echter zoveel verzoeken dat onze afdeling het niet meer aan kan, dan nemen we even contact met je op om te overleggen.

Kan ik zelf content plaatsen?

Ja, jij kan zelf plaatjes, video's en teksten plaatsen op de schermen in jouw winkel. Dit gaat via onze narrowcasting software OctoCast. Gebruik de account gegevens die je van ons hebt ontvangen om in te loggen.

Kunnen jullie komen filmen in mijn winkel?

Jazeker! Wij hebben een professioneel video team dat in je winkel kan komen filmen, bijvoorbeeld tijdens een feestelijke opening, productpromotie, (lokale) leverancier in het zonnetje zetten, lokale actie of evenement, sponsoring event van je nieuwe winkel. Neem contact op met info@uw-s.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en de prijzen.

Maken jullie productvideo's?

We hebben een professioneel team met cameramensen, redacteurs, montage en een grafische postproduction team klaar staan om je locale producten mooi in beeld te brengen en te delen met de wereld. Neem contact op met info@uw-s.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en de prijzen.

Wat bedoelen jullie met content?

Daarmee bedoelen wij al het beeldmateriaal wat op de narrowcasting schermen te zien is, in de winkel of kantine.

Wat valt binnen mijn abonnement?

Wij zorgen standaard dat de schermen in jouw winkel gevuld worden met actuele, relevante en kwalitatieve content. Daar hoef jij dus niets voor te doen. Wil jij toch nog wat extra's laten zien in je winkel? Dat kan! Wij maken op jouw verzoek beeldmateriaal en plaatsen het waar jij wilt.

Ook maatwerk is mogelijk, denk bijvoorbeeld aan het lokale nieuws op je schermen, in de styling die jij wilt, of de opbrengst van je zonnepanelen weergeven. Neem contact op met info@uw-s.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en de prijzen.

Hoe is support bereikbaar?

Per email zijn wij 24/7 voor storingen bereikbaar op support@uw-s.nl zodat wij meteen een ticket voor je aanmaken. Voor overige vragen is UW-S telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur op 023-2010200.

Hoe snel wordt een storing opgelost?

Wij streven ernaar om storingen direct op te lossen en meestal lukt dat zonder dat we langs hoeven te komen. Wanneer dit niet mogelijk is maken we een afspraak voor een service bezoek.

Hoe zit het met garantie?

Alle schermen en mediaspelers worden standaard geleverd met 5 jaar garantie vanaf installatie. Voor tablets is de garantieperiode 2 jaar. Heb je een defect product? Neem dan snel contact met ons op om je defecte product om te ruilen. Producten buiten de garantie zullen gefactureerd worden.

De monitor gaat niet meer aan met de afstandsbediening

Controleer of er stroom op het stopcontact staat en of de batterijen van de afstandsbediening niet leeg zijn.

De tablet lijkt te zijn vastgelopen

Herstart de tablet. Aan de rechterkant van de behuizing zit een luikje die d.m.v het bijgeleverde sleuteltje open gemaakt kan worden. Schuif het luikje incl. De tablet uit de behuizing en klik op het aan/uit knopje totdat er een menu in beeld komt en klik op ‘reboot’.

De tablet staat uit, wat moet ik doen?

Start de tablet opnieuw op. Aan de rechterkant van de behuizing zit een luikje die d.m.v. het bijgeleverde sleuteltje open gemaakt kan worden. Schuif het luikje incl. De tablet uit de behuizing en klik op het aan/uit knopje totdat het scherm weer aan gaat.

Het beeld blijft steeds op dezelfde slide hangen

De mediaplayer zal gereset moeten worden, dit kunnen jullie zelf doen, maar wij kunnen dit ook op afstand voor jullie doen.

Monitor staat wel aan, maar er staat “geen signaal” in beeld

De mediaplayer die de monitor aanstuurt staat uit. Deze staat meestal in de buurt van het scherm. Mocht je deze niet kunnen vinden neem dan contact met ons op en dan helpen we op afstand.

Onze monitor staat uit, hoe krijgen we die weer aan?

Probeer met de afstandsbediening de monitor weer aan te zetten.