Home
/
Support

Hulp nodig?

Bel, WhatsApp of mail met al je vragen, problemen en storingen. Wij komen direct in actie.
Kijk of je vraag misschien al tussen de veelgestelde vragen staat.

Wij streven ernaar om storingen direct op te lossen en meestal lukt dat zonder dat we langs hoeven te komen. Wanneer dit niet mogelijk is komen wij zo snel mogelijk langs in de winkel om het ter plekke te verhelpen.

Veelgestelde vragen

Narrowcasting

Veelgestelde vragen over narrowcasting

Het beeld blijft steeds op dezelfde slide hangen.

De mediaplayer zal gereset moeten worden, dit kunnen jullie zelf doen, maar wij kunnen dit ook op afstand voor jullie doen.

Monitor staat wel aan, maar er staat “geen signaal” in beeld.

De mediaplayer die de monitor aanstuurt staat uit. Deze staat meestal in de buurt van het scherm. Mocht je deze niet kunnen vinden neem dan contact met ons op en dan helpen we op afstand.

De monitor gaat niet meer aan met de afstandsbediening.

Controleer of er stroom op het stopcontact staat en de batterijen van de afstandsbediening niet leeg zijn.

Onze monitor staat uit, hoe krijgen we die weer aan?

Probeer met de afstandsbediening de monitor weer aan te zetten.

Speeltafel

Veelgestelde vragen over speeltafel

De tablet staat uit, wat moet ik doen? 

Start de tablet opnieuw op. Aan de rechterkant van de behuizing zit een luikje die d.m.v. het bijgeleverde sleuteltje open gemaakt kan worden. Schuif het luikje incl. De tablet uit de behuizing en klik op het aan/uit knopje totdat het scherm weer aan gaat. 

Ik heb wel beeld op het scherm, maar het reageert nergens meer op, het lijkt vastgelopen.

Herstart de tablet. Aan de rechterkant van de behuizing zit een luikje die d.m.v het bijgeleverde sleuteltje open gemaakt kan worden. Schuif het luikje incl. De tablet uit de behuizing en klik op het aan/uit knopje totdat er een menu in beeld komt en klik op ‘reboot’. 

Touchwand

Veelgestelde vragen over touchwand

Voorkomen van problemen.

Loop af en toe even langs de Touchwand en kijk of het scherm schoon is. Als het scherm erg vies is, kan het zijn dat de touchscreen niet goed werkt. Maak het scherm dan schoon met een speciaal reinigingsmiddel voor schermen. 

Er staat ‘no signal’ in het scherm.

De mediaplayer staat uit. Aan de linkerkant van de behuizing zit een luikje die d.m.v. het bijgeleverde sleuteltje open gemaakt kan worden. Klik op het aan/uit knopje en de mediaplayer start weer op. 

Ik heb wel beeld op het scherm, maar het reageert nergens meer op, het lijkt vastgelopen.

Herstart de mediaplayer. Aan de linkerkant van de behuizing zit een luikje die d.m.v het bijgeleverde sleuteltje open gemaakt kan worden. Klik op het aan/uit knopje totdat er ‘shutting down’ in beeld komt. Wacht tot de mediaplayer helemaal uit is en klik weer op het aan/uit knopje. De mediaplayer zal opnieuw opstarten en de applicatie zal weer gaan draaien. 

John's KidsClub

Veelgestelde vragen over KidsClub Compact

Ik heb wel beeld op het scherm, maar het reageert nergens meer op, het lijkt vastgelopen.

Herstart de tablet d.m.v. het bijgeleverde pennetje in het daarvoor bestemde gaatje bovenin de tablet te steken en klik je de keuze ‘reboot’. 

De tablet heeft geen wifi verbinding? 

Klik rechtsboven op het wifi teken en selecteer het juiste netwerk met bijbehorend wachtwoord (zie netwerk). 

Voorkomen van problemen.

Loop af en toe even langs de karretjes om te kijken of ze goed in elkaar geklikt staan. Kinderen duwen in hun haast niet altijd het karretje goed aan. De karretjes worden opgeladen zodra ze in het laadstation worden geklikt en het groene lampje op de tablet brandt. Als de karretjes niet goed worden opgeladen raakt de batterij leeg en gaat de tablet uit. Dit voorkom je door even te controleren, bijvoorbeeld voor sluitingstijd, zodat er geen kinderen teleurgesteld hoeven te worden. 

De tablet staat uit, wat moet ik doen? 

Start de tablet opnieuw op d.m.v. het bijgeleverde pennetje aan de bovenkant van de tablet in het gaatje te steken totdat het scherm aangaat. 

Interactiekast

Veelgestelde vragen over interactiekast

Bij het scannen van de vouchers geeft het scherm de melding: ’barcode ongeldig’, wat betekent dit?

Het kan zijn dat de klant de voucher al heeft gebruikt, of dat de voucher niet is geactiveerd. Bewaar de voucher en neem contact met ons op, wij kijken dan of de voucher al een keer is gebruikt of niet geactiveerd is. Afhankelijk van wat de oorzaak is kan de klant een nieuwe voucher ontvangen.

Het scherm geeft de melding ‘geen signaal’, wat moet ik doen?

De computer is dan niet automatisch opgestart en staat uit. Zet de computer weer aan door met het bijgeleverde sleuteltje het luikje aan de zijkant te openen en op het ‘aan’ knopje van de computer te drukken.

Voorkomen van problemen.

Kijk af en toe even bij de Interactiekast of het scherm goed schoon is, anders kan het zijn dat het touch scherm niet goed werkt.

Ik heb wel beeld, maar het scherm reageert niet als ik erop klik.

Herstart de computer door met het bijgeleverde sleuteltje het luikje aan de zijkant open te maken en op het ‘aan’ knopje van de computer te drukken. Als dat niet werkt kun je ook de stroom even van de computer afhalen door het haakse stekkertje achter in de computer eruit te halen en er weer in te doen.