Home
/
Support

Hulp nodig?

Bel, WhatsApp of mail met al je vragen, problemen en storingen. Wij komen direct in actie. Kijk of je vraag misschien al tussen de veelgestelde vragen staat.

Snel op weg

Veelgestelde vragen door klanten

We helpen je graag op weg! Bekijk hier de vaak gestelde vragen door onze klanten. Staat jouw vraag of antwoord er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Hoe is support bereikbaar?

Per email zijn wij 24/7 voor storingen bereikbaar op support@uw-s.nl zodat wij meteen een ticket voor je aanmaken. Voor overige vragen is UW-S telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren van 9.00 tot 17.00 uur op 023-2010200.

Hoe snel wordt een storing opgelost?

Wij streven ernaar om storingen direct op te lossen en meestal lukt dat zonder dat we langs hoeven te komen. Wanneer dit niet mogelijk is maken we een afspraak voor een service bezoek.

Hoe zit het met garantie?

Alle schermen en mediaspelers worden standaard geleverd met 5 jaar garantie vanaf installatie. Voor tablets is de garantieperiode 2 jaar. Heb je een defect product? Neem dan snel contact met ons op om je defecte product om te ruilen. Producten buiten de garantie zullen gefactureerd worden.

De monitor gaat niet meer aan met de afstandsbediening

Controleer of er stroom op het stopcontact staat en of de batterijen van de afstandsbediening niet leeg zijn.

De tablet lijkt te zijn vastgelopen

Herstart de tablet. Aan de rechterkant van de behuizing zit een luikje die d.m.v het bijgeleverde sleuteltje open gemaakt kan worden. Schuif het luikje incl. De tablet uit de behuizing en klik op het aan/uit knopje totdat er een menu in beeld komt en klik op ‘reboot’.

De tablet staat uit, wat moet ik doen?

Start de tablet opnieuw op. Aan de rechterkant van de behuizing zit een luikje die d.m.v. het bijgeleverde sleuteltje open gemaakt kan worden. Schuif het luikje incl. De tablet uit de behuizing en klik op het aan/uit knopje totdat het scherm weer aan gaat.

Het beeld blijft steeds op dezelfde slide hangen

De mediaplayer zal gereset moeten worden, dit kunnen jullie zelf doen, maar wij kunnen dit ook op afstand voor jullie doen.

Monitor staat wel aan, maar er staat “geen signaal” in beeld

De mediaplayer die de monitor aanstuurt staat uit. Deze staat meestal in de buurt van het scherm. Mocht je deze niet kunnen vinden neem dan contact met ons op en dan helpen we op afstand.

Onze monitor staat uit, hoe krijgen we die weer aan?

Probeer met de afstandsbediening de monitor weer aan te zetten.

Hoe vraag ik het maken van beeldmateriaal aan?

Je kan al jouw verzoeken voor het laten maken van beeldmateriaal mailen naar content@uw-s.nl. Niet via telefoon of WhatsApp.

Zorg ervoor dat je duidelijk omschrijft wat je wilt laten maken en wat de looptijd is. Geef ook aan op welke schermen in je winkel je boodschap moet komen. Stuur de gewenste afbeeldingen of video's door in een zo hoog mogelijke kwaliteit. Vergeet niet de naam van je winkel te vermelden in je e-mail.

Hoe moet ik spullen aanleveren?

Lever plaatjes en video's van een zo hoog mogelijke kwaliteit aan. Stuur bij pdf's die beveiligd zijn het wachtwoord mee of zorg dat ze ontgrendeld zijn. Stuur lettertypes mee of vermeld welke lettertypes gebruikt worden. Geef duidelijk de teksten aan die je wilt communiceren in de video.

Is jouw bestand te groot om te e-mailen? Gebruik dan WeTransfer of Google Drive om je bestanden met ons te delen. We accepteren de volgende formaten: .jpg, .png, .eps, .ai, .psd, .pdf, .mp4

De resoluties van de schermen zijn: 1280x720 (Horizontaal en Videowall 4) 720x1280 (Verticaal) 2560x720 (Videowall 2).

Hoe snel wordt mijn verzoek opgepakt?

We streven ernaar om je verzoek in de week van de aanvraag te maken. Wil je er 100% zeker van zijn dat je verzoek op tijd op het scherm staat, stuur dan je verzoek ruim van te voren in. We behandelen alle aanvragen op volgorde van binnenkomst.

Let op! We hebben minimaal 2 werkdagen verwerkingstijd nodig.

Hoe vaak mag ik een verzoek doen?

Wij hanteren een fair use policy. Dat houdt in dat je in principe geen limiet hebt in het aantal verzoeken. Doe je echter zoveel verzoeken dat onze afdeling het niet meer aan kan, dan nemen we even contact met je op om te overleggen.

Kan ik zelf content plaatsen?

Ja, jij kan zelf plaatjes, video's en teksten plaatsen op de schermen in jouw winkel. Dit gaat via onze narrowcasting software OctoCast. Gebruik de account gegevens die je van ons hebt ontvangen om in te loggen.

Kunnen jullie komen filmen in mijn winkel?

Jazeker! Wij hebben een professioneel video team dat in je winkel kan komen filmen, bijvoorbeeld tijdens een feestelijke opening, productpromotie, (lokale) leverancier in het zonnetje zetten, lokale actie of evenement, sponsoring event van je nieuwe winkel. Neem contact op met info@uw-s.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en de prijzen.

Maken jullie productvideo's?

We hebben een professioneel team met cameramensen, redacteurs, montage en een grafische postproduction team klaar staan om je locale producten mooi in beeld te brengen en te delen met de wereld. Neem contact op met info@uw-s.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en de prijzen.

Wat bedoelen jullie met content?

Daarmee bedoelen wij al het beeldmateriaal wat op de narrowcasting schermen te zien is, in de winkel of kantine.

Wat valt binnen mijn abonnement?

Wij zorgen standaard dat de schermen in jouw winkel gevuld worden met actuele, relevante en kwalitatieve content. Daar hoef jij dus niets voor te doen. Wil jij toch nog wat extra's laten zien in je winkel? Dat kan! Wij maken op jouw verzoek beeldmateriaal en plaatsen het waar jij wilt.

Ook maatwerk is mogelijk, denk bijvoorbeeld aan het lokale nieuws op je schermen, in de styling die jij wilt, of de opbrengst van je zonnepanelen weergeven. Neem contact op met info@uw-s.nl voor meer informatie over de mogelijkheden en de prijzen.

Veelgestelde vragen

Narrowcasting

Veelgestelde vragen over narrowcasting

Het beeld blijft steeds op dezelfde slide hangen.

De mediaplayer zal gereset moeten worden, dit kunnen jullie zelf doen, maar wij kunnen dit ook op afstand voor jullie doen.

Monitor staat wel aan, maar er staat “geen signaal” in beeld.

De mediaplayer die de monitor aanstuurt staat uit. Deze staat meestal in de buurt van het scherm. Mocht je deze niet kunnen vinden neem dan contact met ons op en dan helpen we op afstand.

De monitor gaat niet meer aan met de afstandsbediening.

Controleer of er stroom op het stopcontact staat en de batterijen van de afstandsbediening niet leeg zijn.

Onze monitor staat uit, hoe krijgen we die weer aan?

Probeer met de afstandsbediening de monitor weer aan te zetten.

Speeltafel

Veelgestelde vragen over speeltafel

De tablet staat uit, wat moet ik doen? 

Start de tablet opnieuw op. Aan de rechterkant van de behuizing zit een luikje die d.m.v. het bijgeleverde sleuteltje open gemaakt kan worden. Schuif het luikje incl. De tablet uit de behuizing en klik op het aan/uit knopje totdat het scherm weer aan gaat. 

Ik heb wel beeld op het scherm, maar het reageert nergens meer op, het lijkt vastgelopen.

Herstart de tablet. Aan de rechterkant van de behuizing zit een luikje die d.m.v het bijgeleverde sleuteltje open gemaakt kan worden. Schuif het luikje incl. De tablet uit de behuizing en klik op het aan/uit knopje totdat er een menu in beeld komt en klik op ‘reboot’. 

Touchwand

Veelgestelde vragen over touchwand

Voorkomen van problemen.

Loop af en toe even langs de Touchwand en kijk of het scherm schoon is. Als het scherm erg vies is, kan het zijn dat de touchscreen niet goed werkt. Maak het scherm dan schoon met een speciaal reinigingsmiddel voor schermen. 

Er staat ‘no signal’ in het scherm.

De mediaplayer staat uit. Aan de linkerkant van de behuizing zit een luikje die d.m.v. het bijgeleverde sleuteltje open gemaakt kan worden. Klik op het aan/uit knopje en de mediaplayer start weer op. 

Ik heb wel beeld op het scherm, maar het reageert nergens meer op, het lijkt vastgelopen.

Herstart de mediaplayer. Aan de linkerkant van de behuizing zit een luikje die d.m.v het bijgeleverde sleuteltje open gemaakt kan worden. Klik op het aan/uit knopje totdat er ‘shutting down’ in beeld komt. Wacht tot de mediaplayer helemaal uit is en klik weer op het aan/uit knopje. De mediaplayer zal opnieuw opstarten en de applicatie zal weer gaan draaien. 

John's KidsClub

Veelgestelde vragen over KidsClub Compact

Ik heb wel beeld op het scherm, maar het reageert nergens meer op, het lijkt vastgelopen.

Herstart de tablet d.m.v. het bijgeleverde pennetje in het daarvoor bestemde gaatje bovenin de tablet te steken en klik je de keuze ‘reboot’. 

De tablet staat uit, wat moet ik doen? 

Start de tablet opnieuw op d.m.v. het bijgeleverde pennetje aan de bovenkant van de tablet in het gaatje te steken totdat het scherm aangaat. 

Voorkomen van problemen.

Loop af en toe even langs de karretjes om te kijken of ze goed in elkaar geklikt staan. Kinderen duwen in hun haast niet altijd het karretje goed aan. De karretjes worden opgeladen zodra ze in het laadstation worden geklikt en het groene lampje op de tablet brandt. Als de karretjes niet goed worden opgeladen raakt de batterij leeg en gaat de tablet uit. Dit voorkom je door even te controleren, bijvoorbeeld voor sluitingstijd, zodat er geen kinderen teleurgesteld hoeven te worden. 

De tablet heeft geen wifi verbinding? 

Klik rechtsboven op het wifi teken en selecteer het juiste netwerk met bijbehorend wachtwoord (zie netwerk). 

Interactiekast

Veelgestelde vragen over interactiekast

Ik heb wel beeld, maar het scherm reageert niet als ik erop klik.

Herstart de computer door met het bijgeleverde sleuteltje het luikje aan de zijkant open te maken en op het ‘aan’ knopje van de computer te drukken. Als dat niet werkt kun je ook de stroom even van de computer afhalen door het haakse stekkertje achter in de computer eruit te halen en er weer in te doen.

Voorkomen van problemen.

Kijk af en toe even bij de Interactiekast of het scherm goed schoon is, anders kan het zijn dat het touch scherm niet goed werkt.

Bij het scannen van de vouchers geeft het scherm de melding: ’barcode ongeldig’, wat betekent dit?

Het kan zijn dat de klant de voucher al heeft gebruikt, of dat de voucher niet is geactiveerd. Bewaar de voucher en neem contact met ons op, wij kijken dan of de voucher al een keer is gebruikt of niet geactiveerd is. Afhankelijk van wat de oorzaak is kan de klant een nieuwe voucher ontvangen.

Het scherm geeft de melding ‘geen signaal’, wat moet ik doen?

De computer is dan niet automatisch opgestart en staat uit. Zet de computer weer aan door met het bijgeleverde sleuteltje het luikje aan de zijkant te openen en op het ‘aan’ knopje van de computer te drukken.

Veelgestelde vragen over content

Ik heb vragen omtrent content gerelateerde zaken

Neem gerust contact op met onze content afdeling via content@uw-s.nl of bel met 023 201 0200

Wat is Digital Signage?

Digital signage, of ook wel narrowcasting genoemd, is een bijzondere, digitale vorm van communicatie om via beeldschermen informatie over te dragen aan een bepaalde doelgroep.

Narrowcasting is het communicatiemiddel om aandacht te vestigen op wat jij belangrijk vindt in de totale uitstraling van jouw winkel. Dit kan op elke locatie, op elk tijdstip en de communicatie is volledig afgestemd op jouw klanten.

Meer over narrowcasting

Digital Signage Hardware

Wij leveren de digital signage-hardware als onderdeel van onze full service, inclusief schermen, mediaplayers, kidsoplossingen, actiekasten en etalage schermen.

Als we het hebben over digital signage-hardware, hebben we het meestal over: Een mediaspeler of "signage" -apparaat dat is aangesloten op een tv of monitor, waardoor wat anders een gewone tv of monitor zou zijn, een slim, verbonden apparaat wordt die gebruikt kunnen worden voor digital signage.

Hardware assortiment

Haal meer uit je narrowcasting

Met onze innovatieve software die jou de regie geeft over jouw narrowcasting opstelling, of dat nu om één scherm gaat of honderden.

Dankzij een uniek label systeem helpt OctoCast u uw berichten te tonen op het juiste scherm, op de juiste plek, in de juiste winkel. Door slim labels te koppelen kunt u berichten verspreiden naar zeer specifieke doelgroepen.

Meer over OctoCast