Home
/
Partners
/
Foodpersonality

Relevante, actuele en leuke content in kantines en op de winkelvloer

Drie-eenheid: Foodpersonality, supermarkt.team en UW-S

Met onze nieuwe content partner FoodPersonality kunnen wij heel veel kwalitatieve, relevante en actuele content ontsluiten. Via onze digitale instore communicatieoplossingen, zoals narrowcasting, kan dit zowel in de winkel als in de kantine.

FoodPersonality‍

Via een maandelijks vakblad, diverse websites, congressen, evenementen en middels de betrokkenheid bij diverse prestigieuze Awards informeert FoodPersonality haar leden sinds 1983 over de laatste trends binnen de food retail en FMCG.

In het magazine wordt o.a. ingegaan op formuleontwikkelingen, de verhouding tussen foodretail en levensmiddelenproducenten, assortimentsontwikkelingen en de maatschappelijke druk op de sector.

Daarnaast is er volop aandacht voor nieuwe initiatieven, maar ook voor de voortgaande consolidatie bij zowel retailpartijen als FMCG fabrikanten. Ook worden de leden nauwlettend op de hoogte gehouden van de belangrijkste personele wisselingen in de sector.

‍“De samenwerking tussen supermarkt.team, UW-S en FoodPersonality is een prachtig voorbeeld hoe het geheel meer kan zijn dan de som der delen"

“Op diverse vlakken weten deze partijen elkaar te versterken en initiatieven te ontplooien om de synergie te vergroten. Met het bereik, het netwerk, de content en de bijbehorende doelstelling van deze drie-eenheid worden supermarkten, supermarktondernemers en supermarktmedewerkers gesterkt en versterkt.”

Bezoek website FoodPersonality

Met onze nieuwe content partner FoodPersonality kunnen wij heel veel kwalitatieve, relevante en actuele content ontsluiten. Via onze digitale instore communicatieoplossingen, zoals narrowcasting, kan dit zowel in de winkel als in de kantine.

FoodPersonality‍

Via een maandelijks vakblad, diverse websites, congressen, evenementen en middels de betrokkenheid bij diverse prestigieuze Awards informeert FoodPersonality haar leden sinds 1983 over de laatste trends binnen de food retail en FMCG.

In het magazine wordt o.a. ingegaan op formuleontwikkelingen, de verhouding tussen foodretail en levensmiddelenproducenten, assortimentsontwikkelingen en de maatschappelijke druk op de sector.

Daarnaast is er volop aandacht voor nieuwe initiatieven, maar ook voor de voortgaande consolidatie bij zowel retailpartijen als FMCG fabrikanten. Ook worden de leden nauwlettend op de hoogte gehouden van de belangrijkste personele wisselingen in de sector.

‍“De samenwerking tussen supermarkt.team, UW-S en FoodPersonality is een prachtig voorbeeld hoe het geheel meer kan zijn dan de som der delen"

“Op diverse vlakken weten deze partijen elkaar te versterken en initiatieven te ontplooien om de synergie te vergroten. Met het bereik, het netwerk, de content en de bijbehorende doelstelling van deze drie-eenheid worden supermarkten, supermarktondernemers en supermarktmedewerkers gesterkt en versterkt.”

Bezoek website FoodPersonality
Foodpersonality
No items found.

Andere partners