Home
/
Blog
/
UW-S Nieuws
/
Beeldkracht!

Beeldkracht!

Impact en beleving met visuele content.

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

adsdadadasdasd

sadasdsadsa

asdasdds

asdasda

asdsaddad

asdasda
adsasd

" Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus."

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

asdfsadasd

asdasdas

  • sdfasdsdfd
  • sdfsddsfsdf
  • sdfdsfsdfsf

sa

asdasd

Zintuiglijke indrukken dragen bij aan een prettige winkelbeleving en zijn een belangrijke motivatie voor klanten om fysieke winkels te blijven bezoeken. 90% van de consumenten zegt dat ze een winkel met de juiste visuele content waarschijnlijk vaker zullen bezoeken.

In digitale instore communicatie is nog veel ruimte om met visuele content meer sfeer en beleving te creëren. Temeer omdat consumenten vinden dat interessante visuele content een positieve impact heeft op hun koopgedrag. Ze herinneren zich specifieke boodschappen die ze op digitale schermen hebben gezien beter dan wanneer het alleen tekstueel is.

Dus neem de klant mee op avontuur naar de kaasboer en laat ze zien hoe hun favoriete boerenkaas nou echt gemaakt wordt. Of neem een kijkje hoe Beter Leven er echt uitziet voor kippen, wat je ook meteen proeft aan de kakelverse eieren. Geniet mee hoe de fruitteler met liefde en aandacht de aardbeien of de kersen in de boomgaard verzorgt en oogst.

Om welk beeld het ook gaat, wij creëren graag beeld dat impact maakt. Wij vertalen jouw visie en wensen naar visuele, sprekende, verrassende en inspirerende concepten. En of dat nu de lokale leveranciers zijn, een feestelijke winkelopening, zelfgemaakte versproducten of journaal over de korte keten, beeld zegt nog steeds meer dan duizend woorden.

Narrowcasting is een krachtig communicatiemiddel met visuele content als brandstof. Beelden oefenen invloed uit op ons gevoel, denken en hoe wij de wereld zien. Een mooie video geeft de klant een goed gevoel over wat hij net gekocht heeft en dat werkt beter dan alleen een aantrekkelijke prijs.

Video en fotografie is schrijven met licht. Beweging, sfeer en emotie vastleggen. Beeldkracht! De mogelijkheden zijn eindeloos en wij denken graag mee hoe je extra waarde aan je winkel kan toevoegen.

Beeld bij dit artikel

No items found.

Beleef het mee!

Met onze nieuwsbrief beleef je altijd mee wat er lokaal speelt in en rond supermarkten. Of het nou gaat om digitale instore communicatie, lokale acties, verbouwingen of interessante video-items.

Inschrijven nieuwsbrief

*verplicht veld

Ook interessant

Bekijk alle artikelen
No items found.