Home
/
Blog
/
Narrowcasting
/
Communicatiejungle in de supermarkt

Communicatiejungle in de supermarkt

Een reeks advertenties op een scherm die zich eindeloos herhalen, dag in dag uit. Welke waarde voegt dat toe aan de klantbeleving in de supermarkt?

Dorien Beernink
31/7/2020

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

adsdadadasdasd

sadasdsadsa

asdasdds

asdasda

asdsaddad

asdasda
adsasd

" Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus."

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

asdfsadasd

asdasdas

  • sdfasdsdfd
  • sdfsddsfsdf
  • sdfdsfsdfsf

sa

asdasd

Na maanden, zo niet jaren, van supermarkten bezoeken van Groningen tot Zuid-Limburg en van de Twente tot in Zeeland, mogen we in ieder geval één conclusie trekken; een overdaad aan communicatie en prikkels voor de klant. Aanbiedingen, coronaregels, displays, posters met gewijzigde openingstijden, flyers met lokale producten, acties, en nog meer acties…wat blijft daarvan hangen bij jouw klanten? Nee, we draaien de vraag om. Wat wil jij dat er bij jouw klant blijft hangen?

Natuurlijk hangt dat helemaal af van jouw doelgroep en of je je daarom meer op prijs of op kwaliteit wilt richten, of op persoonlijke benadering en service. Of op gemak met vers bereide maaltijden en knapperig gebakken afhaalpizza’s. Jij kent jouw klant en weet waarom ze bij jouw in de supermarkt hun boodschappen doen. Bevestig ze dan continue in die keuze….en geloof ons, dat werkt niet met nietszeggende advertenties.

Narrowcasting in de supermarkt

Met een unieke mix aan wisselende relevante content neem je de klant mee in een reis door jouw winkel. Creëer je sfeer en leg je de nadruk op eigenheid en identiteit. En alleen daar waar die nodig is. Dan heb je zelf de sleutel in handen naar extra omzet, loyale blije klanten die steeds weer bevestigd worden in de keuze om dagelijks hun winkelkarren of mandjes bij jou vol te winkelen.

Inspireer de klant met nieuwe ideeën voor lekkere recepten met lokale versproducten, vertel wat jij belangrijk vindt in de winkel en informeer over lokale acties. De grote kracht van narrowcasting is dat je rust, ruimte en evenwicht in de winkel creëert. Waardoor datgene wat je echt wilt vertellen ook aankomt én blijft hangen.

Narrowcasting in supermarkt

Daarnaast bent je uitermate flexibel, want alles wat je bedenkt staat binnen een paar minuten op je schermen. Als het weer omslaat en je bbq-vlees of ijs wilt promoten, nog een pallet overheerlijke zomerkoninkjes van je lokale leverancier in de aanbieding hebt of een medewerker met jubileum in het zonnetje wilt zetten. Met narrowcasting speel je in op de actualiteit en ben je altijd relevant.

Beeld bij dit artikel

No items found.

Beleef het mee!

Met onze nieuwsbrief beleef je altijd mee wat er lokaal speelt in en rond supermarkten. Of het nou gaat om digitale instore communicatie, lokale acties, verbouwingen of interessante video-items.

Inschrijven nieuwsbrief

*verplicht veld

Ook interessant

Bekijk alle artikelen
No items found.