Home
/
Blog
/
UW-S Nieuws
/
Heropening Albert Heijn Vos

Heropening Albert Heijn Vos

“Kijken, kwijlen, kopen” in de geheel vernieuwde winkel aan de Spoorwegstraat in Haarlem.

Dorien Beernink
18/6/2020

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

adsdadadasdasd

sadasdsadsa

asdasdds

asdasda

asdsaddad

asdasda
adsasd

" Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus."

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

asdfsadasd

asdasdas

  • sdfasdsdfd
  • sdfsddsfsdf
  • sdfdsfsdfsf

sa

asdasd

Vandaag was het dan zover, na een grondige verbouwing heropende Albert Heijn Vos vanmiddag de deuren aan de Spoorwegstraat in Haarlem. Als goede buur volgden wij de verbouwing op de voet en natuurlijk gingen wij vandaag even goed gluren om te kijken hoe het Echt Vers concept heeft uitgepakt.

“Elke dag een beetje beter” was een understatement, want in een paar dagen ging radicaal van de vloer tot plafond eruit en werd de hele winkel verbouwd naar een modern concept waar de focus ligt op vers, lekker en gezond eten. Door de slimme herinrichting is er meer ruimte voor een groter versaanbod, sushi en twaalf vernieuwde zelfscankassa’s.

Wat een prachtige nieuwe winkel is het geworden, maar met de vertrouwde gemoedelijke sfeer waar Vos bekend om staat. En wij zijn stiekem wel een beetje trots dat onze instore communicatie weer onderdeel mag zijn van deze winkel. Van narrowcasting tot KidsClub.

“Kijken, kwijlen, kopen” is het motto van de familie Vos. Wij zeggen: met vlag en wimpel geslaagd. En ons team is blij dat wij vanaf vandaag weer iedere dag onze boodschappen bij de buren kunnen doen.

Beeld bij dit artikel

No items found.

Ook interessant

Bekijk alle artikelen
No items found.