Home
/
Blog
/
Supermarktjournaal
/
Medewerkers AH in een nieuw duurzaam jasje

Medewerkers AH in een nieuw duurzaam jasje

Met het Echt Vers concept dat centraal staat

Dorien Beernink
17/6/2020

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

adsdadadasdasd

sadasdsadsa

asdasdds

asdasda

asdsaddad

asdasda
adsasd

" Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus."

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

asdfsadasd

asdasdas

  • sdfasdsdfd
  • sdfsddsfsdf
  • sdfdsfsdfsf

sa

asdasd

Het is de grootste kledingcollectie van Nederland, we hebben het over de nieuwe kledinglijn van Albert Heijn. Al 130 jaar heeft Albert Heijn een leidende rol in de supermarktwereld en is altijd op zoek naar innovaties. Zo ook voor hun nieuwe kledinglijn. De kleding is bijvoorbeeld circulair geproduceerd van oude stoffen en gebruikte plastic flessen.

Supermarktmedewerkers stonden centraal bij het ontwerpen van de nieuwe kleding. Ontwerpster Saskia van der Poel ging met medewerkers om de tafel om hun ideeën en wensen aan te horen. Zij moeten het immers dragen en weten natuurlijk hoe belangrijk het is dat het lekker en comfortabel draagt. Dit resulteerde in een lijn met herkenbaar Albert Heijn blauw, spijkerstoffen en nieuwe elementen zoals schorten.

De kleding past helemaal binnen het Echt Vers concept van Albert Heijn. Medewerkers zijn voor klanten duidelijk herkenbaar als experts die kunnen adviseren over lekker en vers eten. Albert Heijn XL in Nijmegen kreeg de primeur om de kleding als eerste in Nederland te dragen en laten zien. Natuurlijk gingen wij even een kijkje nemen en vroegen klanten en medewerkers wat ze van de nieuwe collectie vinden.


Beeld bij dit artikel

No items found.

Beleef het mee!

Met onze nieuwsbrief beleef je altijd mee wat er lokaal speelt in en rond supermarkten. Of het nou gaat om digitale instore communicatie, lokale acties, verbouwingen of interessante video-items.

Inschrijven nieuwsbrief

*verplicht veld

Ook interessant

Bekijk alle artikelen
No items found.