Home
/
Blog
/
Supermarktjournaal
/
Medewerkers AH in een nieuw duurzaam jasje

Medewerkers AH in een nieuw duurzaam jasje

Met het Echt Vers concept dat centraal staat

Dorien Beernink
17/6/2020

Het is de grootste kledingcollectie van Nederland, we hebben het over de nieuwe kledinglijn van Albert Heijn. Al 130 jaar heeft Albert Heijn een leidende rol in de supermarktwereld en is altijd op zoek naar innovaties. Zo ook voor hun nieuwe kledinglijn. De kleding is bijvoorbeeld circulair geproduceerd van oude stoffen en gebruikte plastic flessen.

Supermarktmedewerkers stonden centraal bij het ontwerpen van de nieuwe kleding. Ontwerpster Saskia van der Poel ging met medewerkers om de tafel om hun ideeën en wensen aan te horen. Zij moeten het immers dragen en weten natuurlijk hoe belangrijk het is dat het lekker en comfortabel draagt. Dit resulteerde in een lijn met herkenbaar Albert Heijn blauw, spijkerstoffen en nieuwe elementen zoals schorten.

De kleding past helemaal binnen het Echt Vers concept van Albert Heijn. Medewerkers zijn voor klanten duidelijk herkenbaar als experts die kunnen adviseren over lekker en vers eten. Albert Heijn XL in Nijmegen kreeg de primeur om de kleding als eerste in Nederland te dragen en laten zien. Natuurlijk gingen wij even een kijkje nemen en vroegen klanten en medewerkers wat ze van de nieuwe collectie vinden.


No items found.

Beleef het mee!

Met onze nieuwsbrief beleef je altijd mee wat er lokaal speelt in en rond supermarkten. Of het nou gaat om digitale instore communicatie, lokale acties, verbouwingen of interessante video-items.

Inschrijven nieuwsbrief

*verplicht veld

Ook interessant

Bekijk alle artikelen

Wat speelt er in de supermarkt wereld?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.