Een prachtige winkel waar lokale producten de verdiende aandacht krijgen.
Albert Heijn van Vuuren in Werkendam verwelkomde vanmorgen haar klanten weer in de vernieuwde winkel met een moderne Etos. Wij gingen uiteraard de winkel bewonderen om onder andere mooie foto’s maken, een openingsvideo te draaien én John van Vuuren en Jean-Pierre van der Aa uit te horen over hun bevindingen. Vandaag lichten we alvast een tipje van de sluier op met een korte fotoreportage en morgen wordt het vervolgd met een persoonlijke openingsvideo.
Onderscheidend zijn, dat is de uitdaging van ondernemer John van Vuuren. Met deze ruime winkel met een goed assortiment lokale producten is dat goed gelukt.
Nu de winkel ook is voorzien van extra digital signage (narrowcasting) kan er thematisch en locatiegebonden gecommuniceerd worden. Hiermee hebben alle bijzondere producten een eigen platform om hun verhaal te vertellen. Voor lokale helden zoals Eurosalad is speciaal voor deze Albert Heijn een template ontwikkeld waar ze in kunnen schitteren en de verdiende aandacht krijgen.
Met een indrukwekkend Ultrastretch scherm als blikvanger op de broodafdeling, hebben ze een primeur! En wat een uitgelezen kans om met dit in het oog springende scherm een ware broodbeleving te creëren.