Een winkel waar Gastvrij & Bourgondisch centraal staat
De klanten van Jumbo Nootdorp hebben er even op moeten wachten, maar gisterochtend was het dan zover. Na een grondige verbouwing verwelkomde familie Steendam de klanten op een feestelijke manier in de gloednieuwe winkel. Samen met het personeel hebben ze naar deze dag toegeleefd. Van het moment dat de winkel is leeggehaald, tot het doorbreken van muren en het herinrichten van de winkel. Een winkel om de komende jaren het verschil mee te maken.
In 2,5 week tijd ging de hele winkel op de schop en transformeerde het naar een prachtige winkel met 2100m2 aan lekker eten en drinken. In de vergrootte winkel met een nog ruimer assortiment staat Gastvrij & Bourgondisch centraal. Zo worden er in de verskeuken verse broodjes en de lekkerste maaltijden gemaakt. En de (h)eerlijke producten van lokale leveranciers maken het uitgebreide assortiment helemaal af. Met de bloemenafdeling als paradepaardje van de winkel. De bloemisten stellen de mooiste, kleurrijke boeketten samen waar iedereen blij van wordt.
Jumbo Nootdorp is weer een prachtig voorbeeld hoe narrowcasting ingezet kan worden om landelijk, lokaal, storytelling en sfeer samen te brengen. In nauwe samenwerking hebben we een passende en relevante invulling gegeven aan de content voor de digitale instore communicatie. Zo hebben we in de op maat gemaakte content de medewerkers centraal gezet om de beleving van de klant nog persoonlijker te maken en extra invulling te geven aan ‘gastvrij’.
Daarnaast krijgen de producten uit de streek de spotlight op zich om vooral ook ‘bourgondisch’ heel duidelijk overal in de winkel naar voren te laten komen. Gastvrije sfeer en bourgondisch leven zijn de rode draad in deze winkel.