Wij willen iedereen bedanken voor het vertrouwen in ons en de fijne samenwerkingen in dit wederom bijzondere jaar.
Terugkijkend op 2021, was het toch op z’n minst weer een opvallend jaar te noemen. We werkten wederom grotendeels vanuit huis en zagen elkaar voornamelijk online, maar stilzitten hebben we zeker niet gedaan. Zo hebben we weer heel wat bijzondere winkels voorzien van digitale instore communicatie, van narrowcasting tot KidsClubs. Verwelkomden we veel nieuwe collega’s en stagiaires en gingen we nieuwe partnerships aan waarover wij in januari meer gaan vertellen. Onze eigen docuserie ‘De Jonge Ondernemer' ging in première en vol trots lanceerden we onze nieuwe slimme narrowcasting software OctoCast.
Begin dit jaar lieten we iedereen kennismaken met Pluk. Met haar vrolijke en gezonde verschijning is ze de nieuwe mascotte van de KidsClub. Ze moedigt kinderen aan om leuke en leerzame en gezonde spelletjes te spelen en natuurlijk plezier te hebben. Daarnaast introduceerden we ook de KidsClub Wall. Onze nieuwste wandoplossing van de KidsClub waardoor ook kleinere winkels een leuke en leerzame winkelbeleving kunnen creëren voor kleine kinderen.
Na 1,5 jaar in house ontwikkeling telden we af naar 8 april en lanceerden we onze nieuwe narrowcasting software OctoCast. De slimme software om de digitale winkelbeleving mee te creëren, optimaliseren en personaliseren. OctoCast combineert flexibiliteit en gebruiksgemak bij content targeting, creatie én verwaarding waardoor narrowcasting een nieuw tijdperk in gaat.
In het derde kwartaal werd de koppeling met MyadBooker gerealiseerd. De combinatie tussen MyadBooker en OctoCast geeft een nieuwe dimensie aan programmatic advertising en geotargeting.
En ook dit jaar vierden we weer heel wat feestjes mee. Zo was de opening van Jumbo Leussink in Goor zeker een hoogtepunt. In deze mooiste supermarkt van Nederland werd voor iedere leverancier een dedicated scherm ingericht om de lokale producten van Ons Noaberschap een eigen podium te geven. Daarnaast ontwikkelden we speciaal voor deze winkel een special editon winkelkarren met tablet voor volwassenen om ze digitaal en interactief mee te nemen op een duurzaamheidsreis door de winkel.
Maar ook voor Jumbo Olaf Hermus hebben we passende en relevante invulling kunnen geven aan de schermen die een mooi platform bieden voor de op maat gemaakte content voor lokale helden. Jumbo Phicoop kreeg met de Kiosk, een multi inzetbare en verrijdbare unit, de digitale interactieve primeur. En Albert Heijn Vos Westergracht is met een 27 narrowcastingschermen een prachtige showcase geworden van hoe narrowcasting voor een unieke visuele communicatieroute door de winkel zorgt.
Begin juli ging onze eigen mini documentaireserie De Jonge Ondernemer in première. Een boeiend en openhartig portret waarin Carmen Driessen, Djordy Dijkman en Willem ter Schure een kijkje geven in hun hectische ondernemersleven. En nam Serdar van PLUS Tolenaar ons mee in de keuken van Mama’s Maaltijden voor een editie van het Supermarktjournaal over de opkomst van verse maaltijdconcepten.
En onze eigen bedrijvigheid lieten we regelmatig zien door middel van behind the scenes in onze vlogs. Van het filmen van de Noabers voor Jumbo Leussink, tot de verse maaltijden bij PLUS Sabine Zondag en de productie van een vrolijke kerstvideo voor Jumbo Kooistra. Ons videoteam heeft alle hoeken van het land weer gezien om de sterke verhalen van onze klanten om te zetten naar de pakkende en sfeerverhogende video’s.
Wij willen iedereen bedanken voor het vertrouwen in ons en de fijne samenwerkingen in dit wederom bijzondere jaar.
Wij wensen iedereen fijne feestdagen en staan te popelen om alle nieuwe ontwikkelingen, producten en samenwerking voor 2022 met jullie te delen.